RSS

Tobaken börjar se ut som snus!

14 Aug

Det blev ju förstås inte som jag hade tänkt mig. Inte kunde jag låta bli att fortsätta med snustillverkningen direkt. Nu blir det att gå upp tidigt, om de tolv timmarna i ugnen inte ska bli mera än tolv timmar. Det hela är nu inne igen. Man, fy vilka ånger det blev. Det hela har gått över från tobaksbrunt till snussvart. Det luktar inte så mycket tobak, mera som snus. Det verkar kunna bli något åt snus-hållet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

När man nu vispade det hela igen, och blandade i någon skum påse så var det som att vispa en sås med fyra habaneros i. Sådana påträngande ångor har jag inte stött på sedan jag försökte köra ett gäng habaneros i ett kärl, med en stavmixer. Men, ångorna hade en igenkänd doft. Detta var ta mig fan snus.

Återkommer med morgonens övningar och dess resultat.

 

 
 

Kommentera

 
