RSS

Ny bok klar!

14 Jul

FramsidaIdag blev jag färdig med en bok som jag skrev för över två år sedan. Det är fjärde boken med kåserier om Edman, Dahlman & Jonsson. Jag publicerade den på http://vulkan.se som de andra böckerna.

Det handlar om att kunna få sin bok i tryck, för sig själv, snarare än att få¨den spridd. Sådana ambitioner har jag inte.
Nästa steg med denna bok blir att skriva ut inlagan och binda den på bokbinderiet. Det har jag gjort med mina tidigare böcker om de tre herrarna med de ständigt torra struparna.

Jag har flera bok-projekt på gång. Det är en trivsam hobby. Ett projekt är en bridge-bok. Den skulle vara roligt att få klar.

 

 
 

2 svar till “Ny bok klar!

  1. liberum-weto

    15 juli 2011 at 12:41

    Hittade inte boken bland nykomlingar på Vulkan.
    Bridge-boken? Hoppas det är mer än en inbunden kortlek?
    Borde inte någon skriva en bok – finns nog – om geo-caching? Borde kunna bli en bildande skattkista.

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      15 juli 2011 at 13:26

      Klicka på bilden så kommer du till boken.

      När det gäller bridge så är ambitionen en bok om vad jag skulle föredra för spelsystem.

      Om geocaching finns det böcker. Vad jag skulle kunna tänka mig är en bok för eget bruk, med lite inlägg från bloggen om geocaching. Som ett tryckt fotoalbum, med text.

       

Kommentera

 
