RSS

Gissa bilden!

27 Jul

Jag tänkte just skriva om min senaste upptäckt i min samling av onödig information, men så tänkte jag om lite. Du som läser detta ska få gissa vad det är på bilden, innan jag skriver om denna omtumlande upptäckt.
Så, vad är det på bilden. Lämna svaret i en kommentar här nedan, så ska vi se vem som vunnit den sedvanliga damcykeln från Domus Sport, i Reykjavik. Glöm inte att frankera din kommentar!

 

 
 
 

8 svar till “Gissa bilden!

  1. P.K

    27 juli 2010 at 20:23

    En rotstock av vass såklart :))

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      28 juli 2010 at 10:03

      Nej, varken Rotstock, Woodstock eller ens Roskilde eller Hultsfred. Inte minsta lilla visfestival.
      🙂

       
  2. plockepin

    27 juli 2010 at 20:43

    Hahaha gilla förra kommentar, men kan ju inte gissa samma….jag gissar på maskar, torkade sådana….usch…. :-O

     
  3. Jessi

    28 juli 2010 at 11:54

    Jag tycker det ser ut som en förtorkad spindel, modell större. Isf är jag glad att den är död…

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      28 juli 2010 at 15:02

      Nja, det var nog det jag misstänkte att det skulle gissas på. Men det är inte rätt det heller.
      😀

       
  4. Tigris

    03 augusti 2010 at 11:11

    Kan det vara gamla nuddlar som torkat då FT tappat de på golvet där han inte dammsuger så ofta?
    Är tillbaks hemma! 😉 !

     
  5. Johnf654

    19 augusti 2014 at 20:46

    I’m searching for websites that may have excellent tips about what’s popular and what the most effective makeup products is.. bkbcbecbdadc

     

Kommentera

 
