RSS

Östgötaljusstakar!

16 Mar

Just nu är det mycket ljusstakar som gäller. Packar dem vartefter. Jag tror att det sparar ryggen lite.

(Fjäderlös Tvåfoting, direkt från mobilen, via MMS)

 
 

6 svar till “Östgötaljusstakar!

  1. Fröken Vresig

    16 mars 2010 at 13:26

    Hur lång tid tar det att göra en sån där ljusstake ungefär, om materialet redan är framtaget, vill säga? Jag kommer ihåg att du nämde nåt om det där på radion…

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      16 mars 2010 at 19:44

      Jag brukar få de frågan, och jag brukar väl svara lite svävande, att det är så olika på olika bitar, så det liksom inte finns någon generell tid att avge.
      Ibland så går det bra, ibland sämre. Men allt ska ju slipas, och det är ju slipningen som tar tid.
      🙂

       
  2. P.K

    17 mars 2010 at 10:58

    Med risk för att jag upprepar mig : Gillar dessa ljusstakar !
    🙂

     
  3. Fröken Machuna

    19 mars 2010 at 12:30

    INgen tävlingsfråga..

    Bara kommentera så får du en lott och länka till tävlingen från din blogg så får du två lotter…

    Fröken MAchuna

     

Kommentera

 
