RSS

Facebook!

19 Jan

Ha, ha!

 
24 kommentarer

Publicerat av på 19 januari 2010 i fjäderlös tvåfoting

 

24 svar till “Facebook!

  1. Maskroskvinnan

    19 januari 2010 at 15:20

    Ha, ha, ha, ha,…. Fjäderlös, som jag skrattar högt nu för mig själv när jag fick se den här bilden. 🙂

    Och jag skrattade redan när jag gick in i din blogg. För jag kom precis från Redaktionsbloggen på Passagen. Och jag skulle egentligen bara skriva till dig, att det du skriver där, det förgyller verkligen tillvaron för mig. Som jag skrattar! Vilka kommentarer du lägger in där. 🙂

    Fast jag vet inte om jag riktigt fattar det där om Snövits skönhet och dvärgarnas flit, eller hur det nu var. Kanske fattar jag. Jag vet inte. Du får gärna förklara. För en som inte kanske är så klar i knoppen så här på eftermiddagen. 🙂

    Ha en bra dag och tack för att du sätter glans på Passagens Redaktionsblogg. 🙂 Vad skulle väl den vara utan dig där? 🙂

    Anna-Karin

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      20 januari 2010 at 11:49

      Redaktionsbloggen håller ju på att bli an av de mest underhållande bloggarna, med alla frågor, kommentarer, och Redaktionens totala tystnad.
      Nu har de en ny Praktikant igen, en Askunge!
      😀

       
  2. Fröken Vresig

    19 januari 2010 at 15:56

    Du är att rolig du 😆

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      20 januari 2010 at 11:49

      Ibland kan man inte låta bli.
      😀

       
      • Tigris

        20 januari 2010 at 16:12

        Speciellt när FT blivit pappa till en fin liten fjäril!
        😉

         
        • Fjäderlös Tvåfoting

          20 januari 2010 at 23:00

          Jäkla tjat om föräldraroller, och insekter!!!
          .-)

           
          • Tigris

            21 januari 2010 at 11:04

            Värre blir det när en ”viss” person jämförde med en viss annan mkt SPECIELL person!!!!
            :p

             
            • Fjäderlös Tvåfoting

              21 januari 2010 at 11:07

              Nu häänger jag inte med ett dugg. Vad för personer+ har det jämförts något, med någon, eller hur du nu sa?

               
              • Fjäderlös Tvåfoting

                21 januari 2010 at 11:08

                Jaha, nu förstår jag.
                HA ha. ja, det kan inte vara lätt, att bli jämför med henne.
                😀

                 
                • Fjäderlös Tvåfoting

                  21 januari 2010 at 11:09

                  men, det fanns ju ett alternativ där.
                  :-9

                   
                  • Tigris

                    21 januari 2010 at 11:13

                    Hum…. försök inte komma undan nu.

                    Hämnden är ljuv!!! ( hoppas jag!)
                    😉

                     
                    • Fjäderlös Tvåfoting

                      21 januari 2010 at 11:16

                      men, kan vi inte kvitta det, en fjäril, mot en Maria Moberg!!
                      😀

                       
  3. Fuschia

    20 januari 2010 at 11:39

    Fyndigt. Helt klart det bästa alternativet dessutom ;-).

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      20 januari 2010 at 11:50

      Har du testat Facebook då?
      En utveckling av funktionerna, så kanske det kan bli bra, även med Facebook.

       
  4. Maskroskvinnan

    20 januari 2010 at 13:37

    Hej Fjäderlös!

    Det ligger något i det du säger, det där om Redaktionsbloggen på Passagen. 🙂

    Askunge, ha, ha…. nej, jag orkar inte längre. Jag får skrattkramp av dina kommentarer. 🙂

    Nu ska jag läsa ”Redaktionsbloggen” på Passagen. 🙂

    Ha det bra!

    Anna-Karin

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      20 januari 2010 at 22:55

      Säg till om det händer något nytt skoj på Passagen, som man kan läsa.
      🙂

       
      • Tigris

        21 januari 2010 at 18:14

        Passagen är passé, har du inte hört det? Ute. Inte aktuell längre. Snart finito. Synd bara att det finns många bra bloggare där… men de är … ja, du vill inte höra eller läsa vad jag tycker om Passagens redaktion och allt som har med de att göra. Frigör Passagen så kan man se vad som sker.

        Eller hur? Passagen utan redaktion blir dessutom bättre. Ingen att bli arg på, slippa irritera sig på deras nonchalanta stil m.m.

         
        • Fjäderlös Tvåfoting

          23 januari 2010 at 11:24

          Jag håller på att försöka ”kapa” min blog på Passagen. Tänkte att mina inlägg, här på WordPress skulle dyka upp där, automatiskt.
          Men, medge att det är lite roande med ”debatterna” på Redaktionsbloggen.

           
          • Tigris

            24 januari 2010 at 13:45

            När jag läst ibland så är det svårt att kalla de för ”debatter”. Just med att redaktionen haft en tendens att endast svara på ”tack för ”xxx”, numera med ”kramar tillbaks” som du redan noterat. Kommer ihåg då jag bestämde mig för att skippa de: mitt inlägg passade inte i ”debatten”, jag fick veta hut och sedan raderade man mitt inlägg! Har set att de är väldigt kvicka på att stänga för kommentarer numera!

            Det skall bli spännande att ”höra” hur dina planer kommer att förverkligas!

            Synd att man som denna helg, när jag haft tid så är det helt omöjligt att komma in i de bloggar jag vill läsa där. Hoppas dessa bra bloggare byter till annan portal!

             
            • Fjäderlös Tvåfoting

              25 januari 2010 at 08:21

              Jag har lagt in lite saker på min gamla blog på passagen, med hänvisningar till WordPress, grovt uttryckt
              :-).

               
  5. Fuschia

    20 januari 2010 at 15:38

    Hej igen!

    Nej.Inte testat facebook och kommer nog aldrig att göra det. De jag vill ha kontakt med har jag redan kontakt med. Tror säkert att det är kul,fördömer det inte. Men TIDEN…Den finns inte till det.

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      20 januari 2010 at 22:56

      Är lite kluven själv. Men nu har vi samlat ihop ett gäng med folk från grundskolan där, och startat en grupp. Det är lite skojigt faktiskt. Folk är ju lite utspridda, liksom.

       
  6. Linda (& Inez)

    23 januari 2010 at 22:26

    Hehe =)

     

Kommentera

 
