RSS

Michelle är kvar!

17 Dec

 
6 kommentarer

Publicerat av på 17 december 2009 i fjäderlös tvåfoting

 

6 svar till “Michelle är kvar!

  1. Tigris Predikantan

    17 december 2009 at 10:43

    Vilken TUR!!!! kan tänka mig hur ledsen du skulle bli om hon inte fanns där, med dig och just nu dessutom!!! 🙂
    Hoppas dagen utvecklar sig bättre för dig.

     
  2. Tigris Predikantan

    17 december 2009 at 10:43

    Brrr! Läskigt. Det såg plötsligt ut som ditt öga ”blinkade”… brrr.

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      18 december 2009 at 21:49

      Ja, passa dig. Man vet aldrig när det kommer till liv!!
      😀

       
      • Tigris Predikantan

        19 december 2009 at 12:31

        Kom på vad det var. när kommentaren klickas iväg försvinner din ikon och plötsligt återkommer den! men, ja, jag skall passa mig! 😉

         
  3. Fjäderlös Tvåfoting

    19 december 2009 at 16:04

    Nu har jag även med mig ”onda ögat” på facebook. S snart är det ute med den företeelsen också!
    🙂

     

Kommentera

 
