RSS

17/12, på väg mot 18/12!

17 Dec
Efter att ha fått igång bilen, hämtat och fått mina dubbdäck pålagda samt arbetat lite så var det dags för Williams avslutning i Krokeks Kyrka. När den var slut så handlade vi lite. Det blev lite mat som vi gjorde några trevliga mackor av som vi smällde i oss. Det var sill, och lite annat som hör julen till.
När sedan Småfotingarna hade lagt sig, en smula sent så skriv jag lite i bloggen om, just Småfotingarna. Det blev ytterligare en del i serien, Separationshelger. Hur det blir med resten av kvällen, det vet jag inte. Kanske jag sover om tio minuter, kanske jag ser på TV. Eller så gör jag något helt annat, som att skriva lite om Edman, Dahlman och Jonsson eller så sätter jag på en ny tvätt. Efter klockan 22:00 bör man inte, om man inte är nattvakt eller något i den stilen planera för mycket i detalj. Jo, man kan planera att sova, om man behöver det, inför morgondagen.http://smafotingarna.wordpress.com/
 
 

Kommentera

 
