RSS

Lång dag, känns det som!

25 Nov

Ikväll var Michelle och jag på bokbinderi. Hon band in en liten bok med tre små historier om Malcolm Dahlman. Det kanske man får anledning att återkomma till, så det säkert blir flera, både exemplar som nya upplagor.
Michelle for annars upp först i morse. Det var resultatet av ett utvecklingssamtal som vi hade igår, på skolan. Hoppas att det håller i sig. För visst vore det väl bäst om jag var den som gick upp sist?

Det gick annars hyfsat att jobba även om jag inte vågade mig på det mest ansträngande, med tanke på vad som hände igår, då influensan gjorde sig påmind om att den ännu är kvar i grannskapet.
Lite samtal med folk var också, i slutänden bra samtal. Jag hade glömt att ta med mig ett par av mina böcker om Edman, Dahlman & Jonsson som en bekant ville låna, för att läsa. Men dessa har jag nu lagt fram, så att jag får med mig dem i morgon.

Nu måste jag lägga mig i sängen. Man vill ju inte försova sig, om Småfotingarna kommer upp tidigt. Jag ska läsa lite i de två böckerna om origami, som Michelle och jag lånade på biblioteket igår. Den ena är en jul-origami-bok. Det är i princip en bok, enbart om ”hjärtkorgar”. Jag visst inte att det fann så in i helvete med olika varianter på dessa.
Vi får se vad det kan bli av det hela.

Fjäderlös Tvåfoting

.

 
2 kommentarer

Publicerat av på 25 november 2009 i fjäderlös tvåfoting

 

2 svar till “Lång dag, känns det som!

  1. Margaretha

    25 november 2009 at 23:01

    Hej, trevligt med ditt besök hos mig i dag.
    Välkommen tillbaka.
    Margaretha

     

Kommentera

 
