RSS

Det känns lite konstigt!

21 Nov

Det känns lite konstigt idag.
Det känns konstigt att besväras av att solen lyser rakt in genom fönstret samtidigt som den står lågt nog att tränga in betydligt längre än på sommaren.
Det känns lite konstigt att inte kunna gå ut en sväng, istället för att besväras av att solen tränger in, och ger bländande reflektioner.
Det känns lite konstigt att må hyfsat bra, men veta att om man går ut så kommer krafterna att sina rätt så fort, och febern kan återkomma.
Det känns lite konstigt att ha skidtävlingar på TV, samtidigt som solen tränger in genom fönstret ocg ger reflektioner som stör bilden.
Det känns lite konstigt att behöva fundera en extra gång på när jag ska dra mig mot Krokeks samhälle för att köpa lite snus.

Det känns konstigt på något vis!

 
8 kommentarer

Publicerat av på 21 november 2009 i fjäderlös tvåfoting

 

8 svar till “Det känns lite konstigt!

  1. Anna-karin A

    21 november 2009 at 12:48

    jag håller med dig fullständigt..
    det känns väldigt konstigt..

     
  2. Agath

    21 november 2009 at 12:57

    Fjäderlös Tvåfoting!
    När du hojtade till då sov jag som bäst,men jag hade en period så jag var beredd att gå upp då var klockan 5,men sen vid 6,30-700 så somnade jag sen sov jag som en stock.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Ha det bäst.

    PS:Den vägen skulle jag inte våga gå på.DS:

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      21 november 2009 at 20:22

      Kan tala om att det finns huggormar till höger om vägen, och präriehundar till vänster.
      😀

       
  3. Maskroskvinnan

    21 november 2009 at 15:55

    Det känns konstigt att se så många ”konstigt” i ett och samma inlägg…

    Har febern lagt sig tillräckligt mycket än? Eller är det kanske febern som gör att där är så många ”konstigt” i ditt inlägg? :))

    Fortsätt att krya på dig, Fjäderlös. Du verkar vara på gång nu, känns det som. Och det känns inte allt konstigt…

    Kan du inte skicka sändebud efter snuset? Det skulle vara konstigt om inte det gick att ordna, tycker jag.

    Ha det så bra du kan!

    Anna-Karin

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      21 november 2009 at 20:23

      Tordes inte riskera att det blev fel sorts snus. Men, nu är det fixat i alla fall.
      😉

       
  4. carola

    21 november 2009 at 21:12

    Du har funderat mycket idag ser jag. Ja det är mycket som är konstigt.

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      22 november 2009 at 10:23

      huvudet går igång av sig självt. Men, om jag har funderat mer än vanligt, det vet i sjutton!
      🙂

       

Kommentera

 
