RSS

Fika…

01 Nov

200911011395

…i Kårtorp.

 
4 kommentarer

Publicerat av på 01 november 2009 i fjäderlös tvåfoting

 

4 svar till “Fika…

  1. Cayenne

    01 november 2009 at 16:05

    Jag har oxå kört med termos idag…..fika på vernadan på landet.

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      01 november 2009 at 21:23

      Jag vet inte hur det är för dig, men jag tycker att jag använder min termos, alldeles för lite.
      🙂

       
  2. Agath

    01 november 2009 at 16:42

    Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Ja men det hälper inte att inte följa med strömmen,men visst märks det atyt dagarna bara
    försvinner….Nej du har så rätt så,men vad gör du den gången du ska med tåget då?
    Jag önskar dej en trevlig Söndag.
    Ha det bäst.

    PS:Jag ser du har en likadan kana sov jag visst är väl kaffet lika gott till sista droppen*ler*DS;

     
    • Fjäderlös Tvåfoting

      01 november 2009 at 21:24

      Deet var inte kaffe i den. Varmt vatten. Det kunde ha blivit kaffe av vattnet, men denna gång så blev det soppa.
      🙂

       

Kommentera

 
