RSS

Separationshelgen fortsätter!

26 Okt

 

Dagen går vidare, från lite gråmörkt, till allt mörkare. Ja, jag gillar
inte att det är mörkt. För min del så kunde det gärna få vara sommartid,
året om. Varför skulle man vilja ha mörkare eftermiddagar och kvällar på
hösten och på vintern, då det ju ändå, helt naturligt blir mörkare, utan
att ställa om klockan. Man kanske rent av borde göra tvärt om. Vintertid
på sommaren, och sommartid på vintern.

 

 

Jag skrev föresten ett inlägg till i min lilla serie om
Separationshelger
. En serie om livet med
Småfotingarna. Den som läst i min gamla blog på Passagen känner igen sig.
Kanske inte med layout och så, men innehållsmässigt. Detta är del två, och
finns på
Bloggen om Småfotingarna.

 
11 kommentarer

Publicerat av på 26 oktober 2009 i fjäderlös tvåfoting

 

11 svar till “Separationshelgen fortsätter!

  1. Katten Carina

    26 oktober 2009 at 18:00

    Här är det inte sig likt. Jag trodde att det var en helt ny blogg jag kommit till..
    Mer ändringar på gång eller är du färdig nu?
    Ha de.

     
    • fjaderlos

      26 oktober 2009 at 23:44

      Carina

      Ja, jag testar lite. Det kanske blir annorlunda, eller så här. Vi fpr se.
      Men, det är samma blog. Kanske lite mera med åsikter än tidigare. I alla fall idag. Vi har väl alla våra griniga dagar. (om detta nu var en sådan)
      😀

       
  2. P.K

    27 oktober 2009 at 09:41

    Dystert !

    :/

     
    • fjaderlos

      27 oktober 2009 at 13:11

      PK

      Menr du att Hösten är dyster?

       
  3. Agath

    27 oktober 2009 at 10:58

    Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Haha nja tätortssafari var det väl knappast
    vi var ju en sträcka på 10 mil minst.
    Men den blev inte riktigt som vi tänkt.
    Jag önskar dej en skön Tisdag.
    Ha det bäst.

    PS:Har du seperationångest?Kom igen släpp det gamla in med det nya …DS:

     
    • fjaderlos

      27 oktober 2009 at 13:13

      Agath

      Ingen separationsångest här inte. Jag tror inte du läst vad det handlar om riktigt. Separatonshelgsberättelserna är i avdelningenför Småfotingar på http://smafotingarna.wordpress.com/
      🙂

       
  4. Agath

    27 oktober 2009 at 13:22

    Fjäderlös Tvåfoting!
    Haha jag som trodde du hade svårt
    att skiljas från Passdagen*fniss*

     
    • fjaderlos

      27 oktober 2009 at 15:13

      Nja, det var inte så svårt. Lite bökigt kanske, men inte så svårt. Jag är besviken på Passagen, och deras inkompetens.

       
  5. Agath

    27 oktober 2009 at 13:23

    passagen skulle det stå*suck*

     
  6. Agath

    27 oktober 2009 at 20:34

    Detsamma är jag för de kunde behandlat oss bättre
    dels har stämmningen inte varit på topp nu den sista
    tiden,Många tar pauser och vi som avvek helt plötsligt.
    Nåja de kan gott få kännna av att det svider.

     
    • fjaderlos

      28 oktober 2009 at 14:02

      Kanske kanske, om det kommer en ny frisk fläkt med öppet sinna,så kanske kanske det kan bli liv i den gammla gubben, Passagen.

      🙂

       

Kommentera

 
