RSS

Oj?

25 Okt

200910251376

Så det kan gå!

 
8 kommentarer

Publicerat av på 25 oktober 2009 i fjäderlös tvåfoting

 

8 svar till “Oj?

  1. chris

    25 oktober 2009 at 16:54

    Du också flytta, har lagt till dig på mina favoriter på datan så är det lättar att hitta till dig, själv har jag fastnat på FB. Behållt min blogg ifall jag skulle känna för återuppta mitt bloggande. Härlig min han har pågen din.
    Kram Chris

     
    • fjaderlos

      25 oktober 2009 at 23:11

      Chris

      Jag har inte förtått tjusningen i FaceBook. Jag håller mig till min egen lilla blogportal. Deet blir ju en del bloggar av denna.
      🙂

       
  2. Margaretha

    25 oktober 2009 at 20:34

    Vilken underbar bild!
    Tack för ditt besök hos mig
    Margaretha

     
    • fjaderlos

      25 oktober 2009 at 23:11

      Margaretha

      Den var trasig, innan han tog i den.
      🙂

       
  3. Tigris Predikantan

    25 oktober 2009 at 21:01

    Hej
    Ja, nu får du min nya adress via klickande på mitt namn högst upp här. Värdelös blogg just nu men får väl ta det lungt. Rom byggdes ju inte på en dag, eller? Känns ändå skönt att få nytt!
    Ha det gott och välkommen in på min nya blogg!
    Kram

     
    • fjaderlos

      25 oktober 2009 at 23:12

      Predikanten

      Vad fint. Den ska jag kolla in.
      Ska ändra bokmärket också.
      Kram

       
  4. Agath

    26 oktober 2009 at 13:56

    Hej Fjäderlös Tvåfoting!
    Ja vem vet,åtminstone var det väl någon
    som hade en räv bakom örat*ler*
    Jag önskar dej en skön Måndag.
    Ha det bäst.

    PS:Varför blir jag inte ett dugg förvånad,och se att så många tar sig från passagen?DS:

     
    • fjaderlos

      26 oktober 2009 at 23:26

      Agath

      Tyvärr så blir det splittringar. Men, även vid flytt så fortsätter vi ju med våra bloggar.
      .-)

       

Kommentera

 
