RSS

Disco på löpande band!

23 Okt

Maten blir nog en aning försenad en dag som denna. Först Michelle till Halloween-disco på fritidsgården, sedan William. Tur att man inte har en Småfoting i högstadiet också.
Det är ju, som jag kanske nämnt tidigare disco på löpande band. Lågstadiet klockan 16:00, Mellanstadiet klockan 18:00 och högstadiet klockan 20:00. Småfotingarna tillhör ju låg- och mellanstadiet.

Edman, Dahlman och Jonsson satt idag och talade om Kyrkomötet, och om beslutet att tillåta samkönade äktenskap. Du kan läsa om det på bloggen: Edman, Dahlman och Jonsson

 

 
2 kommentarer

Publicerat av på 23 oktober 2009 i fjäderlös tvåfoting

 

2 svar till “Disco på löpande band!

  1. Predikantan Tigris

    24 oktober 2009 at 14:09

    Hej
    Jag håller på att ”flytta” från Passagen och undrar hur man tar bort alla inlägg men har kvar sista, som du? Jag vill inte ta bort hela min blogg. Hoppas allt gott med dig. Jag meddelar min nya bloggadress när jag fixat ny blogg.
    Kram

     
    • fjaderlos

      24 oktober 2009 at 22:05

      Predikanten

      Jag förstår nog inte riktigt vad du menar.
      Min blog finns kvar. Alla inlägg. Jag gjorde ett inlägg med ”stängt” som jag lät vara onödigt långt. Scrollar man ner så kommer de övriga inläggen nedanför.
      Man måste väl radera bloggen, om man ska kunna börja om. (tror jag)
      🙂

       

Kommentera

 
