RSS

Bullar skapade fågelholkar!

23 Okt

Småfotingarna blev som fågelholkar i ansiktet när jag i morse tog med mig en påse med tre stora bular till verkstaden. ”Va, ska du äta bullar, och inte vi?”

Jag vet inte vem som ska äta dem, men de kan väl få tro att jag ska klämma i mig dessa tre, ganska stora bullarna. De har liksom inte fått in det i sin värld, att pappa kan äta bullar, utan Småfotingar i sällskap!

Anledningen till att jag tog med bullarna var väl som ett snabbt beslut då jag upptäckte att min matlåda var lite liten idag. Jag tog den ur frysen. Och bredvid matlådan, i frysen, så låg påsen med bullar i. Lika bra att utnyttja det tillfället, då jag ändå liksom var där, nere i frysboxen, och ta med en påse bullar.

Jag hade annars tänkt göra mortlar idag. Men det får bli värmeljusstakar. Det är ett par som måste till, redan på förmiddagen. De ska vara klara idag.
I eftermiddag så ska Michelle på Halloweendisco. Hon ska sminkas. Jag kanske rent av får sminka henne. Hur ska det gå?

2009-05-26 012 (500x375)

 
2 kommentarer

Publicerat av på 23 oktober 2009 i Okategoriserade

 

2 svar till “Bullar skapade fågelholkar!

  1. Anna-karin A

    23 oktober 2009 at 09:23

    jamen bullar tycks alltid kunna gå hem, och om vi skulle fråga min make så skulle han kunna byta ut både frukost, lunch och middag mot bullar.. inga problem..

     
  2. fjaderlos

    23 oktober 2009 at 10:54

    Anna-Karin (med A)

    Kanske det finns någon som kommer förbi, och vill ha sig en bulle.
    🙂

     

Kommentera

 
